DIALOG


put our bags atas meja canteen*
syud: itukan bag pojaan hati kau! letak situ letak situ
aten: what the. shoooot! syud! 
kila: oooo dah agak dah!
aten: macam mana kau boleh agak
kila: ala nampak sangat
aten: nampak apa. biasa je
kila: alah aku baca msg kau
aten: masa kau pegang phone aku dah agak dah kau mesti check inbox
kila: aku memang suka baca inbox orang
aten: nanti aku baca inbox kau pulak *keningkening
kila: ala aku chat kat im fb
aten: aku hack *keningkening. syud, kau cakap kuat kuat, dia ada dekat dengan kita
syud: ala bag ade banyak. tiga!
aten: bag siapa je kita kenal sangat? bag dia je kan.
syud: ngehee
kila: korang dua ni ni ke? *rapatkan jari telunjuk
aten: tak, kawan je.

aten: janganla buli. i have your secret
muaz: i have your secret too
aten: you have no secret of mine. err, ada ke?
muaz: ada. kau dengan iskandar
aten: barai -.- tak suka
muaz: okay, aten dengan raja
aten: haram jadah. lain lah wei :3
muaz: okay dengan azam.
azam: oi
aten: tak nak. bukan kelas niiii
muaz: ijat pakai topi kat stadium semalam
aten: =,,= kenal pun tak ngok

aten: teacher, nak balik.
teacher: nonono
aten: aina, bodek teacher. kau pun nak balik kan.
aina: a'ah okay. teacherrrr aten nak balik
aten: what the.. teacher aina pun nak balik!
teacher: you have extra class
aten: cikgu noryati absent
teacher: she can't attend you extra class, i relief :3
aten: oh nooooouuu =.=
teacher: okay you can goooo. nasib baik saya ada extra class cls lain.


asdfghjkl love love