17 march 2011

hollooooo. "I wake up to send this- Happy Birthday to Akmal! I would like to thank Allah for bringing you to life and i would like to ask Him to give you as much years to live as He can. May all your wishes come true and I hope Akmal terer main guitar :D Throughout we've been friends, I admit that I couldn't live without your sweetest smile on earth ^^ Thanks for making way to be my friend :) 

tengah hari tadi tiba tiba saya mati mati teringat dekat dia tanpa saya nak. saya tak tahan saya menangis je lah. banyak betul air mata tadi. tunggu susut bengkak mata, barulah keluar bilik. saya pergi dapur tengok mama buat apa. oh beliau buat macaroni goreng. saya gila gembira lalu saya naik atas bawa turun guitar dan saya main dan nyanyi keliling rumah. lepas makan sampai rasa nak muntah, saya study physics. lepas tu bukak twitter jumpa ini: .. sejak kebelakangan ni, saya dengan alan selalu juga bincang benda benda macam ni. nak lepaskan rasa sedih. saya rasa sampai bila bila tak lepas. ini kategori bapak dinosaur punya sedih.  esok saya exam physics. redah je lah :'(



 Alan 




 Alan