26.03.11
sampai penang. it was raining. sebab gembira tak ada yang merungut besar pasal hujan. tapi buat apa nak merungut. itu kan rahmat. aku agak penat sebelum check in dan aku tak sabar gila nak masuk apartment rest kejap. after rest, intan pakaikan semua room mate aku liquid eyeliner. room mate aku semua bermata gempak. pergi mall. semua berpecah. aku azam azim pergi toy r us lepas tu tak ada hala tuju. kat batu ferenghi gempak betul sampai aku nyaris kena langgar kereta motor. semua jaga aku. ish lembik sial aku =.= malam tu majoriti beli spec. ramai ramai pakai. malam pon pakai -..- before we slept, intan jadi mak andam kat hall. semua hura tapi aku tertidur kat situ. nak mati aku gelak bila nina datang niat baik nak terjun sebelah aku. dia ingat aku sorang je atas katil. dia pun tanpa strategik terjun. gedebok terjun atas shahirah hahahahahahahhahahahahahahahahaha shahirah tidur mati tak sedar apa. time tu shahirah berselimut. tak nampak hahaahahahhahha lawak sial do. kalau aku cerita mesti aku gelak dulu hahahahahahaha. picture

27.03.11
yang order breakfast makan laju laju. semua dah masuk bas. pergi pasar apa entah tapi penuh dengan barang tiruan. bajet ori tapi murah. nampak sangat tiruan. tempat tu annoying. azim tak habis habis tanya setiap harga benda kat situ. lawak bila handphone ni baru nak mampos bila ditanya rm50. bila tanya harga handphone yang cinabeng punya buruk macam boleh kasi pecah je rm400. aku gelak besar. semua sekali gelak. pergi pekan jalan jalan sampai semua muka exhausted.

28.03.11
yang datang schl semua muka letih sangat. petang aku kena bertugas. beban betul bila kena jaga pss yang ada 50 lebih pelajar tak gheti duduk diam. i shouted they all went silent tapi lepas tu bising balik. sabar saje. sambil tu aku jadi cikgu ajar deme science. dah settle, practise main guitar for this coming wednesday. main untuk bckgrnd music for kawan yang baca poem. balik naik basikal adik kasi kunci. tengah kayuh azim datang iring. lepas tu lepak depan rumah dan i decided to take L. sonang. malam, alia ambil pergi tusen. lawak sial :D sekarang aku penat. dan tak ada mood langsung. dah la bilik macam kandang tenuk. sepah siot =..=